top of page

LĪGUMA VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI

1.1. Saskaņā ar Līguma nosacījumiem Operators apņemas organizēt Tūristam tūrisma pakalpojumu saskaņā ar Tūrista izvēli rezervācijas sistēmā pēc Operatora izsniegtā rēķina apmaksas.
1.2. Tūrisma pakalpojuma rezervācija var notikt izmantojot tirdzniecības pārstāvja pakalpojumu, interneta vidē un izmantojot mobilo aplikāciju.
1.2. SIA „Klimatika” saskaņā ar 26.06.2018. MK noteikumi Nr.380 "Noteikumi par kompleksa un saistīta tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un sniegšanas kārtību un kompleksu un saistītu tūrisma pakalpojumu sniedzēju un ceļotāju tiesībām un pienākumiem" ir apdrošinājusi klienta iemaksātās naudas drošības garantiju Apdrošināšanas akciju sabiedrībā „ BTA Baltic Insurance Company” AAS” (adrese: Sporta iela 11, Rīgā), Tūrisma uzņēmumu saistību izpildes apdrošināšanas polise Nr. LV19-35-10000008-4.

1.3. Šī līguma izpratnē Tūrists ir persona, kura slēdz Tūrisma brauciena līgumu ar Operatoru. Pārējās personas, kuras pēc Tūrista vēlēšanās tiek iekļautas tūrisma braucienā (tūrisma grupa vai ģimene) uzskatāmas par neatņemamiem brauciena dalībniekiem.
1.4. Tūrists, ja tas Līgumā iekļauj arī citas personas, kas izmanto tūrisma pakalpojumu saskaņā ar šī Līguma noteikumiem, apņemās informēt pārējās personas par tās atbildību un līguma nosacījumiem.
1.5. Tūrists piekrītot Līguma nosacījumiem apliecina (uzliekot atzīmi rezervācijas sistēmā vai parakstot Līgumu klātienē), ka piekrīt būt par rēķinā norādītās grupas kontaktpersonu ar kuru turpmāk tiks saskaņoti visi jautājumi, kas attiecās uz sniegto Tūrisma pakalpojumu.

 

OPERATORA PIENĀKUMI UN ATBILDĪBA

2.1. Operators apņemas organizēt tūrisma pakalpojumus, kas pilnībā atbilst tūrisma apmaksāta rēķina saturam.
2.2. Operators sniedz Tūristam informāciju par:
2.2.1. visu, kas saistīts ar izvēlēto tūrisma pakalpojumiem t.i.:
2.2.1.1. Apstāšanās un pārsēšanās laiks un vieta, transportlīdzekļu veids, ar kuriem notiks pārvietošanās;
2.2.1.2. Operatora pārstāvja (darbinieka vai sadarbības tūrisma aģentūras), kurš atrodas attiecīgajā valstī adresi un tālruņa numuru, kur var vērsties pēc palīdzības ārkārtas gadījumā vai arī Tālruņa numurs, pa kuru ārkārtas gadījumā iespējams sazināties ar Operatoru 24 stundas diennaktī, ja attiecīgajā valstī nav Operatora pārstāvja (darbinieka vai sadarbības tūrisma aģentūras).
2.2.1.3.Informācija par iespējamiem riskiem, kas var apdraudēt Tūrista vai citu Līgumā minēto personu veselību, kā arī svarīgākās prasības, kas jāievēro ceļojot pa attiecīgo valsti un uzturoties tajā Tūrists apņemās pirms Tūrisma pakalpojuma saņemšanas iepazīties ar Latvijas republikas ārlietu ministrijā sniegto  informāciju mājas lapa: http://www.mfa.gov.lv vai rakstiski pieprasot papildus informāciju saņemt to no Operatora.
2.2.2. Pirms līguma noslēgšanas - par Tūrisma brauciena līguma laušanas un Līguma noteikumu grozīšanas noteikumiem.
2.2.3. Nekavējoties par izmaiņām - Līguma cenā, Tūrisma brauciena izbraukšanas vai atgriešanās datumos, iespējamo tūrisma brauciena atcelšanu un tā iespējamo aizstāšanu u.c. izmaiņām, kuras nav atrunātas Līguma nosacījumos.
2.3. Pēc visu nepieciešamo dokumentu noformēšanas izsniegt Tūristam tā un pārējo Līgumā minēto personu dokumentus, kuri nepieciešami tūrisma brauciena norisei saskaņā ar Līguma noteikumiem.
2.4. Operators iesaka noformēt veselības apdrošināšanu tūrisma pakalpojuma Tūristam un pārējiem Līgumā minētajām personām. Tūrists personīgi atbild par apdrošināšanas iegādi un noformēšanu.
2.5. Neparedzētu apstākļu vai nepārvaramas varas ietekmes rezultātā, kas iestājušies no Operatora, Tūrista un pārējo Līgumā minēto personu neatkarīgu apstākļu dēļ, Operators ir tiesīgs:
2.5.1. atkāpties no šī līguma noteiktiem pakalpojumiem, piedāvājot Tūristam līdzvērtīgus vai augstākas kvalitātes pakalpojumus;
2.5.2. izmainīt tūrisma brauciena cenu saskaņā ar Līguma 2.11. punkta nosacījumiem.
2.5.3. atcelt tūrisma braucienu, atmaksājot no tūrista saņemtos maksājumus, izņemot naudas summas ko Operators jau samaksājis tiešajam pakalpojuma sniedzējam.; Iestājoties kādam no augstāk norādītajiem apstākļiem, Tūristam pastāv izvēles tiesības noteikt, kurus no Līguma 2.5. punktā minētajām alternatīvām Tūrists izvēlas. Tūristam (līgumslēdzējpusei) izvēloties kādu no Līgumā 2.5. punktā minētajām alternatīvām, šo pašu alternatīvu izvēlas arī pārējās Līgumā minētajās personās, kuras ir norādītas kā personas, kuras iekļaujamas tūrisma braucienā.
2.6. Operatoram ir tiesības atkāpties no šī Līguma nosacījumiem un atcelt tūrisma braucienu, ja Tūrists nav savlaicīgi (rēķinā norādītais datums) apmaksājis Līgumā norādīto tūrisma brauciena izmaksas. Šajā gadījumā Operators patur tiesības ieturēt tūrista iemaksātos maksājumus, lai segtu Operatoram radušos zaudējumus un/vai tiešos izdevumus.
2.7. Operators drīkst galējas nepieciešamības gadījumā mainīt izbraukšanas datumu, laiku un vietu, ieplānoto pasākumu un ekskursiju laikus u.c. iepriekš zināmos norunājumus, kā arī Līguma cenu, ja to radījuši no Operatora neatkarīgi apstākļi. Operators apņemas nekavējoties paziņot Tūristam par šiem apstākļiem, kā arī Operators nodrošina Tūristam sekojošas iespējas:
2.7.1. iepazīties ar Līguma papildnoteikumiem (grozījumiem) un akceptēt tos elektroniskā formā;               
2.7.2. pieprasīt pakalpojuma aizstāšanu ar līdzvērtīgu vai augstākas kvalitātes pakalpojumu, ja Operators iespējās ir to nodrošināt;
2.7.3. vienpusēji atkāpties no Līguma, Tūristam izmaksājot tā iemaksāto naudas summu saskaņā noslēgtā Līguma noteikumiem. Tūrists apņemas paziņot Operatoram par izvēlēto Līguma 2.7. punktā minēto iespēju 24 stundu laikā no paziņojuma saņemšanas brīža.
2.8. Tūrisma brauciena līguma laušanas gadījumā pēc Tūrista iniciatīvas, Operators nenes atbildību par aviobiļetes vērtības atmaksu pilnā apmērā, kura notiek pēc attiecīgās aviokompānijas noteikumiem.
2.9. Operators neuzņemas atbildību par Tūristu, ja viņš patvaļīgi ceļojuma laikā atsakās no kāda iepriekš apmaksāta pakalpojuma vai pasākuma, kā arī, ja Tūrists patvaļīgi pārtrauc ceļojumu. Tūristam līdz ar to nav tiesību uz kompensācijas saņemšanu. Ja izbraukšanas dienā tūrists laikus neierodas noteiktajā izbraukšanas vietā vai kādā citā veidā savas vainas dēļ neizmanto līgumā paredzēto pakalpojumu, viņam nav tiesību pieprasīt kompensāciju par neizmantoto pakalpojumu.
2.10. Operators neatbild par varbūtējiem transporta kavējumiem ceļojuma laikā, ja tos ir radījuši no Operators neatkarīgi apstākļi (ekstremāli laika apstākļi, autoceļu sastrēgumi, robežsardzes un muitas darbību aizkavēšanās, autotransporta vadītāju obligātās atpūtas noteikumi ārvalstīs, notikuši negadījumi vai noziedzīgi nodarījumi, kā arī nepārvaramas varas apstākļi un to radītās sekas, kā arī aviosabiedrību noteikto izlidošanas un ielidošanas laiku izmaiņas).
2.11. Operators ir tiesīgs mainīt līgumā noteikto cenu, ja līdz Tūrisma braucienam ir palikušas vairāk kā 20 dienām un ja mainās:
2.11.1.izmaksas, kas saistītas ar transportlīdzekļa izmantošanu (piemēram, degvielas cena);
2.11.2.nodevas, nodokļi vai līdzīgi maksājumi, ko iekasē par noteiktiem pakalpojumiem (piemēram, lidostas nodevas, ostas nodevas un citi nodokļi); ja nav aprunāts citādi.
2.11.3. valūtas kurss, kas noteikts attiecīgajam pakalpojumam.
2.12. Operators apstiprina, ka tam ir visas nepieciešamas atļaujas, kā arī pieredze tūrisma tirgū, lai varētu veiksmīgi nodarboties šī Līgumā paredzētajā jomā.

2.13. Operators Fizisko personu datus par Tūristu (-iem) izmantot tikai tūrisma pakalpojumu nodrošināšanai un Tūristu informēšanai par tūrisma pakalpojumiem saskaņā ar Fizisko personu datu apstrādes likumu un Vispārējo datu aizsardzības regulu;


TŪRISTA SAISTĪBAS

3.1. Nodrošināt, lai Tūrists un visas citas šajā Līgumā minētās personas, kuras norādītas kā brauciena dalībnieki izpildītu šī Līguma noteikumus un lai viņi tiktu informēti par pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem.
3.2. Savlaicīgi un ne vēlāk kā rēķinā noteiktā termiņā apmaksāt izvēlēto tūrisma pakalpojumu, saskaņā ar rēķina cenu un nosacījumiem.
3.3. Tūrists apņemas aizpildīt noteiktas formas anketu, ja tādas ir nepieciešamas, un ar savu parakstu galvot par anketā sniegto ziņu patiesumu un precizitāti.
3.4. Tūrisma brauciena noformēšanai Tūrists apņemas iesniegt Operatoram nepieciešamos dokumentus.
3.5. Tūrists  un Līgumā norādītās pārējās personas, kuras norādītas kā brauciena dalībnieki, apņemas savlaicīgi ierasties iepriekš noteiktās vietās, pildīt Operatora pārstāvja, ceļojuma organizācijas un ceļojuma vadītāja ( gida) pamatotas prasības tūrisma pakalpojuma laikā, kā arī netraucēt citiem tūristiem. 
3.6. Tūrists apņemas ievērot LR spēkā esošās normatīvās prasības attiecībā uz nepilngadīgo un pilngadīgo personu izbraukšanu uz ārvalstīm, starptautisko pasažieru pārvadājuma noteikumus, bagāžas pārvadāšanas kārtību, nacionālo un ārvalstu robežapsardzes un muitas kontroles prasības, prasības ievedamam un izvedamam mantu daudzumam, kā arī vispārējos sabiedriskās kārtības noteikumus.
3.7. Tūrists apņemas veikt maksājumus šādā kārtībā un apmēros:       
3.7.1. ne mazāk kā 30% no tūrisma brauciena noteiktas cenas Līguma noslēgšanas dienā;            
3.7.2.ne vēlāk kā 45 dienas pirms Tūrista un citu līgumā minēto personu, kuras norādīti kā brauciena dalībnieki izbraukšanas - ne mazāk kā 75% no Līgumā noteiktas cenas.
3.7.3. atlikušo summu - ne vēlāk kā 40 dienas pirms tūrisma pakalpojuma sākuma, t.i., no izbraukšanas dienas;
3.7.4. ja Tūrists pieprasa papildus pakalpojumus, kas paaugstina tūrisma pakalpojuma cenu visu summu par papildus pieprasītiem pakalpojumiem pakalpojuma pieprasījuma dienā.
3.7.5. Gadījumā, ja tūrists ir iegādājies tūrisma pakalpojuma akcijas „Agrā pārdošana” ietvaros, tad apmaksas kārtība tiek noteikta atbilstoši akcijas „ Agrā pārdošana” noteikumiem.
3.7.6. Gadījumā, ja Tūrists ir veicis rezervāciju ar iespēju Hold24, lai fiksētu cenu, bet tomēr nav veicis rezervāciju, klienta pienākums apmaksāt 25 eur (par katru personu) uzreiz pēc rezervācijas veikšanas un iemaksātā summa atteikšanās gadijumā netiek atgriezta. Gadījumā, ja rezervācija tiek veikta līdz galam augstāk norādītā summa tiek ieskaitīta rēķina daļējai apmaksai.
3.7.7. Gadījumā, ja pēc rezervācijas apstiprinājuma tiek mainīts braucēja vārds, uzvārds, par izmaiņām un cenas izmaiņām operātors informē rakstiski, akarībā no izvēlētā pakalpojuma, bet ne mazāk kā 40 eur par katru personu.
3.7.8. Gadījumā, ja Tūrists atsakās veikt 2.11. punktā maksājumus un atsakās no Tūrisma pakalpojuma Operators ietur radušās izmaksas (administrēšanas izdevumi utt.), ne mazāk kā 30% no Tūrisma pakalpojuma kopējas cenas.
3.8. Tūrists tiesīgs apmaksāt noteikto tūrisma pakalpojuma cenu pirms Līguma 3.7.1., 3.7.2., 3.7.3. punktos noteiktiem termiņiem.
3.9. Gadījumā, ja Tūrists pārkāps Līgumā noteiktos apmaksas termiņus, tūrists maksā šajā līgumā paredzētus līgumsodus.
3.10. Tūrists un citas personas, kuras Līgumā ir norādītas kā pakalpojuma dalībnieki ir atbildīgas par savām personīgajām mantām, dokumentiem un to derīguma termiņiem.
3.11. Tūrisma pakalpojuma laikā Tūrists pats uzņemas atbildību par zaudējumiem (sabojāto viesnīcas inventāru utt.), kas nodarīti pakalpojuma saņemšanas laikā trešām personām. Ja zaudējumus nodarījis nepilngadīgais, par tiem atbild un visus zaudējumus sedz persona, kura viņa likumīgais pārstāvis.

 

PUŠU ATBILDĪBA UN STRĪDU RISINĀŠANA

4.1. Puses apņemas stingri ievērot šī līguma nosacījumus, bet tā neizpildīšanas gadījumā vainīgā Puse apņemas labprātīgi segt cietušai Pusei visus nodarītos zaudējumus.
4.2. Šī Līguma laušanas gadījumā pēc Tūrista iniciatīvas Operators ietur no Tūrista samaksātas naudas summas šādā apmērā:
4.2.1. 30% no tūrisma pakalpojuma Līgumā noteiktās cenas līdz 50 dienām pirms izbraukšanas;
4.2.2. 75% no tūrisma pakalpojuma Līgumā noteiktās cenas, ja līdz izbraukšanai ir palicis mazāk par 40 dienām;
4.2.3. 100% no tūrisma brauciena Līgumā noteiktās cenas, ja līdz izbraukšanai ir palicis mazāk par 35 dienām;
4.2.4. ja Tūrists neattaisnojoša iemesla dēļ atsakās no tūrisma pakalpojums Ziemassvētku, Jaunā gada periodā, kā arī braucienā uz slēpošanas kūrortiem vai Tūrisma pakalpojuma pēc Tūrista individuālā pasūtījuma, Operators neatmaksā Tūristam iemaksāto naudu un Tūrists zaudē tiesības pieprasīt naudas atmaksu.
4.2.5. Gadījumā, ja tūrists ir iegādājies tūrisma pakalpojumu ar pazeminēto cenu (atlaidi), tad Operators ir tiesīgs ieturēt visu iemaksāto naudas summu par pakalpojumu.
4.2.6. Gadījuma, ja ir veikta grupas rezervācija, līguma laušanas gadījumā pēc Tūrista iniciatīvas Operators ietur no Tūrista samaksātas naudas summas kā norādīts atsevišķā līguma pielikumā (kurā ir norādītas citi anulēšanas un apmaksas nosacījumi grupu rezervācijām), kurš ir neatņemama līguma sastāvdaļa, kas tiek parakstīts.
4.3. Atklājot nepilnības pakalpojumu sniegšanas laikā, Tūristam ir tiesības iesniegt sūdzību divu mēnešu laikā no pakalpojuma nodrošināšanas dienas. Bet Tūrista interesēs ir nekavējoties attiecīgo pretenziju iesniegt Operatoram, vai tās pārstāvim uz vietas vai attiecīgo pakalpojumu sniedzējam klienta atrašanās vietā, lai atrisinātu iespējamo sūdzības cēloni nekavējoties, neradot nevienai no līgumslēdzējpusēm iespējamos zaudējumus. Tūristam ir iespēja iesniegt sūdzību par Operatora sniegtajiem pakalpojumiem un apstākļiem, kuri tieši radušies Operatora iespējamās nolaidības vai bezdarbības rezultātā normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Strīdi tiek risināti pārrunu ceļā, bet to neatrisināšanas gadījumā pēc prasītāja izvēles vai nu izšķirti LR tiesā pēc piekritības.
4.4. Gadījumā, ja līdz Operatora maksātnespējas procesa pasludināšanai nespēj pilnībā vai daļēji izpildīt līgumsaistības pret Tūristu, vai, ja Operatora maksātnespējas dēļ nav iespējama līgumā norādītā pakalpojuma nodrošināšana, Operators atmaksā Tūristam iemaksāto maksājumu trīs kalendāro mēnešu laikā, no augstāk norādīto apstākļu paziņošanas brīža Tūristam. Ja nepieciešama Tūrista nogādāšana valsī, no kuras sācies ceļojums, Operators veic visas nepieciešamās darbības, lai to nodrošinātu, nepieciešamības gadījumā piesaistot ar citu LR reģistrēto tūrisma operatoru palīdzību. Visas papildus izmaksas, kas radušās šajā gadījumā, Operators uzņemas pilnībā.

 

LĪGUMA DARBĪBA

5.1. Līgums stājas spēkā no pušu parakstīšanas brīža un darbojas līdz pušu saistību izpildei.
5.2. Visi pielikumi, kuri noslēgti šī Līguma ietvaros uzskatāmi, kā šī Līguma neatņemama sastāvdaļa.
5.4. Līgums var tikt lauzts vienpusīgi pēc Tūrista iniciatīvas, ņemot vērā 4.2. punkta nosacījumus.
5.5. Līgums var tikt lauzts vienpusīgi pēc Operatora iniciatīvas nekavējoties, ja:
5.5.1. Tūrists pārkāpj tūrisma pakalpojuma apmaksas termiņus.
5.5.2. Tūrists veic darbības, kas negatīvi ietekme Operatora tēlu;
5.6. Līgums var tikt izmainīts vai papildināts tikai pēc pušu vienošanās. Visas izmaiņas un papildinājumi noformējami rakstiski un ir šī līguma neatņemama sastāvdaļa.
5.7. Līgums sastādīts 2 (divos) eksemplāros, latviešu valodā, katrai pusei pa vienam eksemplāram, katram eksemplāram ir vienāds juridisks spēks.

PERSONAS DATU APSTRĀDES NOTEIKUMI
 

  • 1. GALVENĀS DEFINĪCIJAS

  • Sabiedrība - SIA „Klimatika”, juridiskās personas reģistrācijas numurs 40103759861, adrese Mazā rencēnu iela 4, Rīga, Latvija. Sabiedrības tīmekļa vietnes adrese: www.avebooking.lv.

  • Personas dati - visa informācija, kas saistīta uz fizisku personu - Datu subjektu, kura identitāte ir zināma vai var tikt tieši vai netieši identificēta, izmanto tādus datus kā personas kods, personas viena vai vairākas raksturīgās fiziskās, fizioloģiskās, garīgās, ekonomiskās, kultūras vai sociālās pazīmes.

  • Datu saņēmējs - juridiska vai fiziska persona, kurai tiek sniegti personas dati.

  • Datu sniegšana - personas datu izpaušana, nododot vai citādi padarot tos pieejamus (izņemot publikācijas plašsaziņas līdzekļos).

  • Datu apstrāde - jebkura ar personas datiem veicama darbība: vākšana, reģistrēšana, apkopošana, uzglabāšana, klasificēšana, grupēšana, apvienošana, grozīšana (papildināšana vai labošana), sniegšana, publicēšana, izmantošana, loģisko un (vai) aritmētisko operāciju veikšana, meklēšana, likvidēšana, izplatīšana, likvidēšana vai cita darbība vai darbību kopums.

  • Datu apstrāde automātiskā veidā - datu apstrādes darbības, kas pilnībā vai daļēji tiek veiktas ar automatizētiem līdzekļiem.

  • Datu pārzinis - juridiska vai fiziska persona, kas viena vai kopā ar citām personām nosaka personas datu apstrādes mērķus un līdzekļus.

  • Datu apstrādātājs - juridiska vai fiziska persona (kas nav Datu pārziņa darbinieks), kuru Datu pārzinis ir pilnvarojis apstrādāt Personas datus.

  • Sensitīvie personas dati - dati, kas saistīti ar fiziskās personas rasi vai etnisko izcelsmi, politiskajiem, reliģiskajiem, filozofiskajiem vai citiem uzskatiem, dalību arodbiedrībās, veselību, seksuālo dzīvi, kā arī informācija par personas sodāmību.

  • Sociālās un sabiedriskās domas pētījumi - sistemātisks datu un (vai) informācijas par fiziskām un juridiskām personām apkopojums un interpretācija ar statistikas, analīzes un citām sociālās zinātnes metodēm, lai iegūtu nepieciešamo ieskatu lēmumu pieņemšanai. Veicot sociālās un sabiedriskās domas izpēti, nevar īstenot tiešo mārketingu.

  • Piekrišana - brīvprātīga datu subjekta gribas izteikšana viņa Personas datu apstrādei, kas tiek veikta tādā nolūkā, kas datu subjektam ir zināms. Piekrišanai apstrādāt sensitīvos personas datus ir jābūt izpaustai skaidri - rakstveidā, citā tam pielīdzināmā formā, kas nepārprotami pierāda Datu subjekta gribu.

  • Tiešais mārketings - darbība, kas paredzēta, lai pa pastu, tālruni vai citā nepastarpinātā veidā piedāvātu personām preces vai pakalpojumus un (vai) noskaidrotu viņu viedokli par piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem.

  • Trešā persona - juridiska vai fiziska persona, kas nav Datu subjekts, Datu pārzinis, Datu apstrādātājs un personas, kuras Datu pārzinis vai Datu apstrādātājs ir nepastarpinātā veidā pilnvarojis apstrādāt datus.

  • Datu apstrādātājs un (vai) viņa iecelšanas kārtība var būt noteikta likumos vai citos tiesību aktos.

  • Citi jēdzieni, kas lietoti šajos Personas datu apstrādes noteikumos, ir norādīti personas datu tiesiskās aizsardzības likumos.

  • 2. GALVENIE PERSONAS DATU APSTRĀDES UN IZMANTOŠANAS MĒRĶI

  • 2.1. Personas datu apstrādes noteikumi (turpmāk tekstā - Noteikumi) nosaka fizisko personu datu apstrādes mērķus, Datu subjekta tiesības un to īstenošanas kārtību, nostiprina organizatoriskos un tehniskos datu aizsardzības pasākumus un citus ar personas datu apstrādi saistītus noteikumus.

  • 2.2. Personas datu apstrādes noteikumu mērķis ir noteikt principus un kārtību, kādā tiek veikta personas datu apstrāde Sabiedrībā, kā arī nodrošināt likumos un citos tiesību aktos noteikto Personas datu tiesiskās aizsardzības noteikumu īstenošanu.

  • 2.3. Noteikumu mērķis ir paredzēt Personas datu apstrādes, Datu subjekta tiesību īstenošanas tehniskos un organizatoriskos galvenos pasākumus Datu aizsardzības jomā, lai nodrošinātu Personas datu tiesisko aizsardzību un tās regulējošo likumu ievērošanu un īstenošanu.

  • 2.4. Sabiedrība kārto tos Personas datus, kurus Datu subjekts ir brīvprātīgi iesniedzis pa pastu, ierakstītā vēstulē, pa elektronisko pastu, faksu, tālruni vai tieši ierodoties Sabiedrības vai ceļojumu pārdošanas aģenta tirdzniecība vietās, kā arī izmantojot Sabiedrības tīmekļa vietni.

  • 2.5. No Datu subjekta saņemtā informācija tiek pārvaldīta un izmantota tikai Noteikumos norādīto mērķu sasniegšanai.

  • 2.6. No Datu subjekta iegūtā informācija bez likumīga pamatojuma nedrīkst tikt izpausta trešajām personām, izņemot personas, kas piedalās vai jebkādā veidā ir pievienojušās Datu subjekta pasūtīto tūrisma vai citu pakalpojumu sniegšanā vai īstenošanā. Datu subjekta Personas datus var nodot arī Datu apstrādātājiem, ar kuriem Sabiedrība ir noslēgusi Personas datu apstrādes vai citu līgumu, kurā apspriestas Personas datu apstrādes un to uzglabāšanas prasības. Šādā gadījumā juridiskā atbildība par Personas datu apstrādes pārkāpumiem vai zaudējumiem attiecas uz Datu apstrādātāju, kurš ir atbildīgs par pārkāpumiem vai zaudējumiem. Citos gadījumos Personas datus trešajām personām var izpaust tikai tad, ja to nosaka tiesību akti. Personas datus var arī nodot publiskās pārvaldes un tiesībsargājošajām iestādēm, ja šāds Sabiedrības pienākums ir nostiprināts tiesību aktos.

  • 2.7. Datu subjekta Personas datu izmantošanas mērķi:

  • 2.7.1. Sabiedrības sniegto pakalpojumu pasūtīšanai un administrēšanai;

  • 2.7.1.1. Datu subjekta identifikācijai rezervācijas un citās informācijas sistēmās;

  • 2.7.1.2. Datu subjekta pasūtījumu veikšanai tīmekļa vietnē;

  • 2.7.1.3. pretenziju un citu Datu subjekta prasību izskatīšanai un administrēšanai;

  • 2.7.1.4. Datu subjekta operatīvai informēšanai par pakalpojumu sniegšanas noteikumu vai kārtības grozījumiem;

  • 2.7.1.5. Personas datu sniegšanai tūrisma vai citi pakalpojumu sniedzējiem, izpildot Personas datu subjekta pasūtījumus;

  • 2.7.1.6. citu saistību izpildei.

  • 2.7.2. Publiskās pārvaldes iestāžu un tiesību aktu prasību izpildei:

  • 2.7.2.1. valsts robežas šķērsošanas prasību izpildei;

  • 2.7.2.2. muitas kontroles aizsardzībai;

  • 2.7.2.3. vīzu saņemšanas prasību izpildei;

  • 2.7.2.4. citu robežu šķērsošanas prasību izpildei;

  • 2.7.2.5. publiskās pārvaldes iestāžu norādījumu izpildei;

  • 2.7.2.6. tiesību aktu, kuros noteikts pienākums sniegt informāciju par tūristiem un ceļotājiem, prasību izpildei;

  • 2.7.2.7. citiem tiesību aktu pārkāpumu profilakses mērķiem.

  • 2.7.3. Tiešā mārketinga mērķiem:

  • 2.7.3.1. piedāvājumu par tūrisma un citiem pakalpojumiem sniegšanai;

  • 2.7.3.2. darbības analīzei, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti;

  • 2.7.4. Finanšu dokumentu izrakstīšanai:

  • 2.7.4.1. iegādāto ceļojuma komplektu, tūrisma un citu pakalpojumu grāmatvedības dokumentu izrakstīšanai.

  • 2.8. Personas dati tiek vākti tikai tiesību aktos noteiktajā kārtībā, tos nepastarpinātā veidā saņemot no Datu subjekta, oficiāli pieprasot nepieciešamo informāciju no subjektiem, kas apstrādā šos Personas datus vai kuriem ir tiesības šos datus sniegt, pamatojoties uz līgumiem un tiesību aktiem, pieslēdzoties pie atsevišķām datu bāzēm, reģistriem un informācijas sistēmām, kurās tiek uzkrāti Personas dati, balstoties uz datu sniegšanas līgumiem vai vienreizējiem pieprasījumiem.

  • 2.9. Datu subjekts, sniedzot Sabiedrībai savus Personas datus, brīvprātīgi piekrīt, ka Sabiedrība pārvalda un apstrādā Datu subjekta personas datus, ievērojot Noteikumos un citos tiesību aktos noteiktās prasības.

  • 2.10. Datu subjekti, kuru vārdā cits Datu subjekts, parakstot tūrisma pakalpojumu sniegšanas līgumu vai citu līgumu, pērk tūrisma ceļojumu vai citu pakalpojumu, piekrīt un neiebilst, ka viņu personas dati, kurus persona, kas parakstījusi līgumu, sniegusi Sabiedrībai, tiks pārvaldīti un apstrādāti. Šādā gadījumā tiek uzskatīts, ka personas, kura parakstījusi līgumu, Sabiedrībai sniegtie dati par citu labuma saņēmēju ir pareizi un tiek iesniegti ar labuma saņēmēja piekrišanu. Uzskata, ka labuma saņēmējs piekrīt un neiebilst šādu Sabiedrībai sniegto Personas datu pārvaldīšanai un apstrādei.

  • 2.11. Sabiedrība var atklāt un nodot Datu subjekta Personas datus ārpus ES robežām esošajām trešajām personām, kuras Sabiedrība piesaistījusi Datu subjekta pasūtīto pakalpojumu īstenošanai un administrēšanai. Sabiedrība uzliek par pienākumu šādām trešajām pusēm tām nodotos Personas datus uzglabāt konfidenciālā un drošā veidā.

  • 2.12. Sabiedrība visus Personas datus apstrādā un uzglabā ne ilgāk kā tas nepieciešams šajos Noteikumos paredzēto Personas datu izmantošanas mērķu sasniegšanai.

  • 3. PERSONAS DATU APSTRĀDES PRINCIPI

  • 3.1. Apstrādājot personas datus, tiek ievērotas Personas datu apstrādes prasības:

  • 3.1.1 personas dati tiek vākti noteiktajiem un likumīgajiem mērķiem, un tos nevar apstrādāt nolūkos, kas pirms datu vākšanas nav saskaņoti ar iepriekšminētajiem mērķiem;

  • 3.1.2. Personas dati tiek apstrādāti pareizi, godīgi un likumīgi;

  • 3.1.3. Personas datiem ir jābūt precīziem un, ja tas nepieciešams Personas datu apstrādei, tie ir pastāvīgi jāatjaunina, neprecīzie vai nepilnīgie dati ir jāizlabo, jāpapildina, jālikvidē vai jāaptur to apstrāde;

  • 3.1.4. Personas datiem jābūt tādā apmērā, cik tas ir nepieciešams to apkopošanai un apstrādei;

  • 3.1.5. Personas dati tiek uzglabāti tādā veidā, lai Datu subjektu identitāti varētu noteikt ne ilgāk kā nepieciešams mērķiem, kuru dēļ šie dati tikuši vākti un apstrādāti;

  • 3.1.6. Personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Personas datu tiesiskās aizsardzības likumu un citiem attiecīgo darbību regulējošajiem likumiem, kur skaidri un pārredzami noteiktas personas datu apstrādes prasības.

  • 4. DATU PĀRZIŅA UN DATU APSTRĀDĀTĀJA FUNKCIJAS, TIESĪBAS UN PIENĀKUMI

  • 4.1. Personas datu pārzinim ir šādas tiesības:

  • 3.1.7. izstrādāt un pieņemt iekšējos tiesību aktus, kas regulē Personas datu apstrādi;

  • 3.1.8. iecelt par Personas datu aizsardzību atbildīgo speciālistu vai struktūrvienību;

  • 3.1.9. pilnvarot Datu apstrādātājus Personas datu apstrādei;

  • 4.2. Personas datu pārzinim ir šādi pienākumi:

  • 4.2.1. nodrošināt, lai tiktu ievērotas Personas datu tiesiskās aizsardzības normatīvo aktu prasības, kas regulē Personas datu apstrādi;

  • 4.2.2. īstenot Datu subjekta tiesības, Personas datu tiesiskās aizsardzības tiesību aktu un šajos Noteikumos norādītajā kārtībā;

  • 4.2.3. nodrošināt Personas datu drošību, īstenojot tehniskos un organizatoriskos datu drošības pasākumus;

  • 4.2.4. konsultēties ar iestādi, kas atbild par Personas datu aizsardzību;

  • 4.2.5. ja saskaņā ar tiesību aktiem tas ir nepieciešams, iecelt datu aizsardzības speciālistu;

  • 4.2.6. ievērot tiesību aktos noteikto kārtību, ziņot par datu drošības pārkāpumiem.

  • 4.3. Personas datu pārzinis veic šādas funkcijas:

  • 4.3.1. analizē tehnoloģiskās, metodiskās un organizatoriskās Personas datu apstrādes problēmas un pieņem lēmumus, kas nepieciešami pienācīgai Personas datu apstrādes nodrošināšanai;

  • 4.3.2. sniedz metodisko palīdzību darbiniekiem un Datu apstrādātājiem Personas datu apstrādes nolūkos;

  • 4.3.3. organizē darbinieku apmācību par Personas datu tiesiskās aizsardzības jautājumiem;

  • 4.3.4. pilda citas funkcijas, kas nepieciešamas Datu pārziņa tiesību un pienākumu īstenošanai.

  • 4.4. Datu apstrādātājam ir tiesības un pienākumi, un tas veic funkcijas, kas paredzētas Personas datu apstrādes līgumā vai citā līgumā.

  • 4.5. Datu apstrādātājam ir šādas tiesības:

  • 4.5.1. sniegt Datu pārzinim priekšlikumus par datu apstrādes tehniskajiem un programmatūras līdzekļu uzlabojumiem;

  • 4.5.2. apstrādāt Personas datus Datu pārziņa sniegtā pilnvarojuma robežās;

  • 4.5.3. citas tiesības, kas paredzētas Personas datu apstrādes līgumā vai citā līgumā.

  • 4.6. Datu apstrādātājam ir šādi pienākumi:

  • 4.6.1. īstenot atbilstošus organizatoriskos un tehniskos datu aizsardzības pasākumus, kas paredzēti, lai nepieļautu Personas datu nejaušu vai nelikumīgu likvidēšanu, grozīšanu, izpaušanu, kā arī to nelikumīgu apstrādi.

  • 4.6.2. ar Noteikumiem iepazīstināt darbiniekus, kuri pieņemti darbā no jauna;

  • 4.6.3. nodrošināt, lai piekļuve Personas datiem tiktu sniegta vienīgi noteiktajā kārtībā pilnvarotajām personām;

  • 4.6.4. nodrošināt, lai Personas dati tiktu uzglabāti tiesību aktos paredzētajos termiņos;

  • 4.6.5. nodrošināt, lai Personas dati tiktu apstrādāti saskaņā ar Noteikumiem un Personas datu tiesiskās aizsardzības tiesību aktu prasībām.

  • 4.6.6. ievērot Personas datu konfidencialitāti, neizpaust, nesniegt apstrādāto informāciju, neradīt apstākļus nevienai personai, kura nav pilnvarota šādu informāciju izmantot, ar jebkādiem līdzekļiem piekļūt šiem datiem un ar tiem iepazīties;

  • 4.6.7. palīdzētu Datu pārzinim nodrošināt uz viņu attiecināmās saistības;

  • 4.6.8. ja tas nepieciešams saskaņā ar tiesību aktiem, iecelt datu aizsardzības speciālistu;

  • 4.6.9. nekavējoties paziņot Datu pārzinim par datu drošības pārkāpumiem;

  • 4.6.10. izpildīt visus tiesību aktos noteiktos pienākumus.

  • 4.7. Datu apstrādātājs veic šādas funkcijas:

  • 4.7.1. īsteno Personas datu drošības pasākumus;

  • 4.7.2. apstrādā Personas datus saskaņā ar tiesību aktu prasībām un Datu pārziņa norādījumiem;

  • 4.7.3. pilda citas tiesību aktos noteiktās funkcijas.

  • 5. DATU SUBJEKTA TIESĪBAS

  • 5.1. Datu subjektam ir tiesības:

  • 5.1.1. zināt (būt informētam) par savu Personas datu apstrādi;

  • 5.1.2. iepazīties ar saviem Personas datiem un to apstrādes veidu;

  • 5.1.3. pieprasīt izlabot, likvidēt savus Personas datus vai apturēt Personas datu apstrādes, izņemot to uzglabāšanu, darbības, ja Dati tiek apstrādāti, neievērojot Personas datu tiesiskās aizsardzības normatīvos aktus;

  • 5.1.4. nepiekrist savu Personas datu apstrādei, izņemot, ja likumos un Noteikumos ir noteikts citādi.

  • 5.2. Datu subjektam, iesniedzot personas identitāti apliecinošu dokumentu tiesību aktos noteiktajā kārtībā vai ar elektroniskajiem saziņas līdzekļiem, kas nodrošina personas pienācīgu identifikāciju, ir tiesības bez maksas iepazīties ar Sabiedrībā esošajiem saviem Personas datiem un saņemt informāciju, no kādiem avotiem un kādi viņa Personas dati tiek vākti, kādiem mērķiem tie tiek apstrādāti un kuriem Datu saņēmējiem tie ir iesniegti pēdējā gada laikā. Sabiedrība, saņemot Datu subjekta pieprasījumu, ne vēlāk kā 30 kalendāro dienu laikā no Datu subjekta pieprasījuma saņemšanas dienas rakstveidā sniedz pieprasītos datus vai norāda šī pieprasījuma izpildes atteikuma iemeslus.

  • 5.3. Datu subjektam ir tiesības atteikties sniegt Personas datus, bet šajā gadījumā Sabiedrībai nebūs iespēja sniegt Datu subjektam vēlamos pakalpojumus, un Datu subjekts nevar celt prasības par pakalpojuma nesniegšanu.

  • 6. PERSONAS DATU APSTRĀDE

  • 6.1. Sabiedrība automātiskā un manuālā veidā apstrādā:

  • Datu subjekta, Datu subjekta pārstāvja vai labuma saņēmēja vārdu, uzvārdu, personas kodu, dzīvesvietas adresi, e-pasta adresi, mobilā vai fiksētā tālruņa numuru, datus no personas identitāti apliecinošā dokumenta, tā izsniegšanas un spēkā esamības datumu, vietu, numuru, dzimšanas datumu, dzimumu, pilsonību, valsti, kas izsniegusi dokumentu, kredīta/debeta kartes vai citu maksājuma līdzekļu datus, informāciju par īpašām vajadzībām (piemērojams tikai tad un tikai tiem Datu subjektiem, kuriem tas ir aktuāli), interneta protokola adresi (IP), datumu un laiku, kad Datu subjekts apmeklējis Sabiedrības tīmekļa vietni. Papildus Jūsu sniegtajai informācijai var tikt vākta arī informācija par to, kā Jūs izmantojat mūsu sniegtos pakalpojumus, izmantojot savas ierīces un cita veida aprīkojumā esošo programmatūru, proti, Ierīces dati, aparatūras modelis, IMEI numurs un cits ierīces unikālais ID, MAC adrese, operētājsistēmas versija un ierīces, kuru lietojat, lai piekļūtu pakalpojumam, parametri. Pieslēgšanās informācija: lietošanas laiks un ilgums, meklēšanas vaicājumu termiņi, kurus ievadāt, jebkura informācija, kas glabājas sīkdatnēs, kuras esam iestatījuši Jūsu ierīcē. Atrašanās vietas informācija: ierīces GPS signāls vai informācija par tuvākajiem „WiFi“ piekļuves punktiem un mobilo sakaru torņiem, kas mums var tikt nodota, ja Jūs izmantojat meklēšanas funkciju. Cita informācija par to, kādas lietojumprogrammas izmantojot, kādas tīmekļa vietnes apmeklējat, kā rīkojaties ar iegūto saturu, kas tiek piedāvāts mūsu tīmekļa vietnē.

  • 6.2. Personas dati tiek uzglabāti ne ilgāk kā tas nepieciešamas datu apstrādes mērķiem, ņemot vērā dokumenta vai faila, kurā šie dati ir norādīti, veidu. Beidzoties dokumenta, kurā šie dati ir norādīti, glabāšanas termiņam, tiek pieņemts lēmums par to likvidēšanu, un dokuments tiek likvidēts tiesību aktos noteiktajā kārtībā. Pastāvīgi uzglabājamie dokumenti, kuros iekļauti Personas dati, ir jānosūta uzglabāšanai arhīvos tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

  • 7. PERSONAS DATU APSTRĀDE TIEŠĀ MĀRKETINGA MĒRĶIM

  • 7.1. Personas datus drīkst apstrādāt tikai tiešā mārketinga mērķiem, uz tikai pēc tam, kad Datu subjekts sniedzis savu piekrišanu. Piekrišana Personas datu apstrādei tiešā mārketinga mērķiem var tikt sniegta dažādos veidos: nolemjot abonēt Sabiedrības informatīvos biļetenus, rakstveidā izsakot vēlmi, līgumā, tīmekļa vietnē vai citā datu glabātājā izsakot piekrišanu (ar parakstu, ieklikšķinot attiecīgo lodziņu, citos veidos) saņemt komerciālos un cita veida Sabiedrības sniegtos pakalpojumus un citus ar Sabiedrības darbu saistītos piedāvājumus (spēles, loterijas u.tml.).

  • 7.2. Ja Sabiedrība, sniedzot pakalpojumus, ir no Datu subjektiem saņēmusi personas kontaktinformāciju (vārds, uzvārds, e-pasts un/vai pasta adrese), šos datus var izmantot bez atsevišķas Datu subjekta piekrišanas tikai Sabiedrības pakalpojumu mārketinga īstenošanas nolūkos. Datu subjektam ir tiesības elektroniski vai ierakstītā vēstulē, kā arī citā skaidri izteiktā formā, par to informējot Sabiedrību, atteikties no Personas datu izmantošanas mārketinga mērķiem.

  • 7.3. Datu subjektam sniedzot savu piekrišanu Personas datu apstrādei tiešā mārketinga mērķiem, Datu subjektam apmeklējot Sabiedrības tīmekļa vietni, pārlūkojot trešo pušu tīmekļa vietnes un sociālos tīklus, kā arī izmantojot mobilā tālruņa lietojumprogrammas, var tikt parādīti speciāli Datu subjektam izvēlēti piedāvājumi.

  • 7.4. Datu subjekta Personas dati tiešā mārketinga mērķiem tiek glabāti 3 gadus vai mazāk, ja saņemts Datu subjekta pieprasījums par atteikumu saņemt tiešā mārketinga paziņojumus.

  • 8. SĪKDATŅU („COOKIES") UN CITU TĪMEKĻA VIETNES INDIKATORU POLITIKA

  • 8.1. Sabiedrība var izmantot sīkdatnes, tīmekļa vietnes indikatorus un citas tehnoloģijas.

  • 8.2. Sīkdatnes ir teksta informācija, kuru tīmekļa vietne nosūta uz pārlūkprogrammas sīkdatņu failu, kas atrodas Jūsu datora cietajā diskā. Tādējādi tīmekļa vietne Jūs atpazīst, kad to apmeklējat citā reizē, vai tās atmiņā ir saglabāta par Jums būtiska informācija. Tā ir informācija, kādas iekšējās lapas esat apmeklēji, kādus izvēlnes punktus esat izvēlējies, speciālā informācija, ko esat ievadījis formās, kas iekļautas šajā tīmekļa vietnē, Jūsu apmeklējuma laiks un datums.

  • 8.3. Plašāka informācija par sīkdatnēm un to izmantošanu ir pieejama Sabiedrības sīkdatņu politikā un www.allaboutcookies.org, šajā tīmekļa vietnē un Sabiedrības sīkdatņu politikā sniegta arī informācija par to, kā dzēst sīkdatnes no Jūsu ierīces.

  • 8.4. Papildus sīkdatnēm, kas sniedz mums informāciju, mēs izmantojam arī sīkdatnes, ka savāc informāciju un to nosūta trešajām pusēm, piemēram „Google Analytics”. Tādēļ lūdzam apstiprināt trešo pušu tīmekļa vietnes, lai saņemtu vairāk informācijas par sīkdatņu izmantošanu. Šo tīmekļa vietņu sīkdatņu izmantošanas noteikumi var atšķirties no mūsu noteikumiem. Gan pirmās puses sīkdatnes, gan trešo pušu sīkdatnes Jūs varat bloķēt, izmantojot savas pārlūkprogrammas iestatījumus. Dažas no mūsu sīkdatnēm var ievākt un uzglabāt jūsu personisko informāciju, piemēram Jūsu vārdu vai e-pasta adresi.

  • 8.5. Sabiedrība var arī izmantot ne tikai sīkdatnes, bet arī Tīmekļa vietnes indikatorus. Tīmekļa vietnes indikators ir elektroniskais attēls, ko dēvē par “viena pikseļa” (1x1) vai GIF formāta attēlu. Tīmekļa vietnes indikators apmeklētāja datorā atpazīst noteikta veida informāciju, piemēram, sīkdatnes numuru, tīmekļa vietnes apskates laiku un datumu, kā arī vietnes, kurā atrodas indikators, aprakstu. Jūs varat jebkurus tīmekļa vietnes indikatorus deaktivizēt, atsakoties no sīkdatnēm, kas ir saistītas ar šādu tīmekļa vietņu indikatoriem. Tīmekļa vietņu indikatorus var izmantot, lai noteiktu, vai Jums nosūtītie ziņojumi ir atvērti.

  • 9. PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA

  • 9.1. Personas datu apstrādi un aizsardzību savas kompetences robežās nodrošina ikviens darbinieks.

  • 9.2. Personas dati tiek uzglabāti dokumentu lietās vai datoru cietajos diskos.

  • 9.3. Lai nepieļautu nejaušu vai nesankcionētu Personas datu iznīcināšanu, grozīšanu, izpaušanu, kā arī citu neatļautu apstrādi, personām, kuras veic Personas datu apstrādes funkcijas, dokumenti un datu faili ir jāuzglabā pienācīgā un drošā veidā, kā arī jāizvairās no nevajadzīgu kopiju izveides.

  • 9.4. Sabiedrības dokumentu kopijas, kurās norādīti Personas dati, ir jālikvidē tādā veidā, lai šos dokumentus nevarētu atjaunot un atpazīt to saturu. Datu subjektu dokumenti un to papīra un (vai) elektroniskās kopijas, arhīva vai citas lietas ar Personas datiem, tiek uzglabātas slēgtos skapjos, atvilktnēs vai seifos, un ar noteikumu, ka tie nav pieejami un tiek aizsargāti, pieliekot saprātīgas pūles.

  • 9.5. Sabiedrības darbiniekiem, kuru datoros tiek uzglabāti personas dati, ir jāizmanto parole. Paroles ir unikālas, tās jāizveido no vismaz 8 simboliem, neizmantojot personīgo informāciju. Paroles ir regulāri jāmaina un jānodrošina to konfidencialitāte. Paroles nedrīkst sakrist ar Sabiedrības darbinieka vai viņa ģimenes locekļu personas datiem. Esot nepieciešamībai (mainoties darbiniekam, pastāvot ielaušanās datorā briesmām u.tml.) ir jānomaina paroles.

  • 9.6. Sabiedrības darbinieku datoros, kuros tiek glabāti Personas dati, jābūt automātiskā veidā atjauninātai pretvīrusu programmai.

  • 9.7. Sabiedrības darbinieku datoros esošie faili, kuros savākti Personas dati, nedrīkst būt pieejami citu datoru lietotājiem, kuru darbībā Personas dati netiek izmantoti.

  • 9.8. Katrs Sabiedrības darbinieks, kurš apstrādā Personas datus, paraksta apņemšanos par konfidencialitātes ievērošanu.

  • 9.9. Sabiedrības darbiniekam ir nekavējoties jāinformē Sabiedrības vadība vai tās iecelts pilnvarotais pārstāvis par gadījumu, kas var radīt draudus Personas datu drošībai, un jāpieliek visas profilaktiska rakstura pūles, lai izvairītos no šādiem gadījumiem.

  • 10. JURIDISKĀ ATBILDĪBA

  • 10.1. Datu subjektam ir jāsniedz Sabiedrībai tikai pareizi savi, personu, kuras tas pārstāv, un labuma saņēmēju Personas dati.

  • 10.2. Datu subjektam ir nekavējoties jāinformē Sabiedrība par attiecīgajām Datu subjekta vai labuma saņēmēja Personas datu izmaiņām.

  • 10.3. Sabiedrība nav atbildīga par Datu subjektam vai trešajām personām nodarītajiem zaudējumiem, ja Datu subjekts, norādot savus, personu, kuras tas pārstāv, vai labuma saņēmēju Personas datus, ir norādījis kļūdainus, neprecīzus vai nepilnīgus Personas datus vai nav pienācīgi informējis par to izmaiņām.

  • 11. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

  • 11.1. Šie Noteikumi var tikt mainīti un/vai papildināti, visi grozījumi un/vai papildinājumi ir spēkā no to publicēšanas brīža Sabiedrības tīmekļa vietnē. Ja Datu subjekts nepiekrīt grozītajai un/vai papildinātajai Noteikumu redakcijai, viņam ir tiesības atteikties izmantot Sabiedrības sniegtos pakalpojumus.

  • 11.2. Pamatojoties uz šiem Noteikumiem, strīdi tiek izšķirti Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

  • 11.3. Visas domstarpības vai strīdi, kas rodas starp Pusēm, par šiem Noteikumiem vai ir ar tiem saistīti, ir izšķirami kompetentā tiesā Latvijas Republikā pēc Sabiedrības juridiskās adreses.

  • 11.4. Noteikumi ir sagatavoti saskaņā ar nacionālajiem un starptautiskajiem tiesību aktiem, kas regulē personas datu tiesisko aizsardzību.

bottom of page